Abu Dhabi Fund for Development lanceert Abu Dhabi Exports Office

ABU DHABI, Verenigde Arabische Emiraten-Maandag 9 September 2019 [ AETOS Wire ]

HH Sjeik Abdullah bin Zayed Al Nahyan, minister van Buitenlandse Zaken en Internationale Samenwerking en plaatsvervangend voorzitter van de raad van bestuur van het Abu Dhabi Fund for Development (ADFD), kondigden de lancering aan van het Abu Dhabi Exports Office (ADEX).

ADEX is opgericht door de ADFD en heeft tot doel de nationale economie te ondersteunen en haar concurrentievermogen te versterken door het verstrekken van financiering en garanties aan buitenlandse kopers uit de openbare en particuliere sector die goederen en diensten uit de VAE willen invoeren.

APCO
Jana Wehbi, Sr. Manager, +97124917944
jwehbi@apcoworldwide.com

Permalink : https://www.aetoswire.com/nl/news/abu-dhabi-fund-for-development-lanceert-abu-dhabi-exports-office/nl