AURAK Knipt het Lint door voor nieuw RAKBANK Gebouw

RAS AL KHAIMAH, VAE-Dinsdag 6 November 2018 [ AETOS Wire ]

(BUSINESS WIRE)-- The American University of Ras Al Khaimah (AURAK) organiseerde een plechtigheid om de feestelijke opening van het RAKBANK-gebouw te vieren, waar momenteel de School of Business van AURAK en het Office of Academic Support Services zijn ondergebracht. De ceremonie werd bijgewoond door Zijne Hoogheid Sheikh Saud Bin Saud Bin Saqr Al Qasimi, lid van de Hoge Raad van de Verenigde Arabische Emiraten en Heerser van het Emiraat van Ras Al Khaimah; de administratie van AURAK met onder meer AURAK President, Professor Hassan Hamdan Al Alkim, de vice-president van Student Success and Academic Affairs and Provost, Professor Stephen Wilhite, en andere top-vertegenwoordigers; de administratie van RAKBANK met inbegrip van de voorzitter van de bank, Mr. Mohammed Omran Al Shamsi, Chief Executive Officer van de bank, de heer Peter England, en andere kopstukken; en vertegenwoordigers van Al Nuami Group, die allen bijdragen aan de bouw van de nieuwe faciliteit. Sheikh Saud Bin Saud Bin Saqr Al Qasimi, top-vertegenwoordigers van elke partij, en geëerde gasten maakten een rondleiding door het nieuwe gebouw en bespraken het toekomstige potentieel ervan.

AURAK
Jessica Zani
jessica.zani@aurak.ac.ae
RAKBANK