DEWA organiseert 20e WETEX & 3e Dubai Solar Show van 23 tot 25 oktober 2018

DUBAI, United Arab Emirates -Maandag 15 Oktober 2018 [ AETOS Wire ]

(BUSINESS WIRE)-- Tijdens een persconferentie in Dubai kondigde Zijne Excellentie Saeed Mohammed Al Tayer, MD & CEO van Dubai Electricity and Water Authority (DEWA), details aan van de 20e Water, Energy, Technology, and Environment Exhibition (WETEX 2018) en de 3e Dubai Solar Show. DEWA organiseert de twee tentoonstellingen in het Dubai International Convention and Exhibition Centre van 23 tot 25 oktober 2018. Het thema van WETEX 2018 is ‘In de voorhoede van duurzaamheid’, en zal de grootste in de geschiedenis van de tentoonstelling zijn, met een oppervlakte van 78.413 vierkante meter. Er zullen 2.100 exposanten uit 53 landen aanwezig zijn.

Dubai Electricity and Water Authority (DEWA)
Ribal Dayekh, +971508057573

Ribal.dayekh@dewa.gov.ae
Mosaad Abdelrahman, +97145151784