Raysut Cement krijgt CE- en NF-certificaten voor conformiteit met Europese normen; bereidt zich voor op export naar EU-landen

Certificaten bevestigen de strikte naleving van RCC aan groene normen, veiligheid en kwaliteit; RCC wordt ook onderschreven door BIS India en SABPS Zuid-Afrika

MUSCAT, Oman-Maandag 17 Mei 2021 [ AETOS Wire ]

In een belangrijke goedkeuring die de export naar de markten van de Europese Unie (EU) zal ondersteunen, heeft de grootste cementfabrikant van Oman, Raysut Cement Company (RCC), CE- en NF-certificeringen ontvangen, twee strikte wereldwijde kwaliteitsnormen die valideren RCC’s naleving van EU-normen bij de productie van cement.

De op de Muscat Stock Market (MSM) genoteerde RCC zei dat de certificeringen komen op een moment dat het de export naar nieuwere wereldmarkten uitbreidt. Momenteel wordt 50 procent van de productie van het bedrijf geëxporteerd naar Oost-Afrika, India, de Malediven, Zuid-Afrika en eilanden in de Indische Oceaan.

Mr. Mohammed Ahmed Barakat Al-Ibrahim,

Senior Communications Manager, +96890999388

Permalink : https://www.aetoswire.com/nl/news/raysut-cement-krijgt-ce-en-nf-certificaten-voor-conformiteit-met-europese-normen-bereidt-zich-voor-op-export-naar-eu-landen/nl