ZKH Prins Mohammed bin Salman kondigt Soudah Development Company (SDC) aan

● Investering van 3 miljard dollar in toeristische infrastructuur en attracties om een bergbestemming van wereldklasse te creëren in de regio Asir.

● Geplande ontwikkelingen omvatten 2.700 hotelkamers, 1.300 wooneenheden en 30 unieke commerciële en amusementsattracties tegen 2030.

● Het bedrijf wil jaarlijks meer dan 2 miljoen bezoekers trekken en tegen 2030 8.000 directe en indirecte vaste banen creëren.

RIYADH, Saoedi-Arabië-Woensdag 24 Februari 2021 [ AETOS Wire ]

Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Mohammed bin Salman bin Abdulaziz Al Saud, kroonprins, vice-premier en voorzitter van het Public Investment Fund (PIF), heeft de lancering aangekondigd van Soudah Development Company (SDC) in de regio Asir in Saoedi-Arabië. De nieuwe entiteit, volledig eigendom van het Public Investment Fund (PIF), zal de ontwikkeling leiden van een luxe bergbestemming met meeslepende culturele ervaringen en het vieren van de natuurlijke rijkdommen die de lokale en nationale economie versterken.

Ahmad S. Nabelsi

ANabelsi@Alsoudah.sa

Permalink : https://www.aetoswire.com/nl/news/zkh-prins-mohammed-bin-salman-kondigt-soudah-development-company-sdc-aan/nl

Latest News